تعداد افرادی که محتوایی را بدون کلیک بر روی لینکهای تبلیغاتی مطالعه کرده باشند.
ابوذر تراز در همیشه نمیتوان از مطالعات آماری، نظریه های علمی استخراج کرد
این بار هم به چند ایده دیگر برای تولید محتوا در اینستاگرام میپردازیم و دربارهی هر یک از آنها، نکات مهم و ضروری را یادآوری میکنیم.
تصاویر و عکسها کلیدیترین عنصر اینستاگرام هستند، پس باید بهخوبی از آنها استفاده کرد.
یکی آموزش هایی که به صورت آفلاین قابلیت اجرا دارند و آموزش های گروه دوم آموزش هایی هستند که تحت وب اجرا می گردند.
متدوالترین روش پرداخت که مبلغی به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش یک تبلیغ اختصاص داده میشود.
تعداد افرادی
به میزان ارتقاء جایگاه برند پس از اجرای یک طرح تبلیغاتی گفته میشود.
پرداختن به یک موضوع، به شکلی که همراه با روایت و به شکل داستان باشد.
اصول تولید محتوای الکترونیکی با توجه به شوک محتوا
ریحانه در تیپ شناسی، رفتار شناسی و شخصیت شناسی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
در مقاله زیر چهار فرمت برای تولید و ارائه محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی میکنیم و نکاتی را برای موفقیت و بهبود محتوای هرکدام از این فرمتها خواهیم گفت.
مارک شافر
در مقاله زیر چهار فرمت برای تولید و ارائه محتوا در
چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟